Instalacja od 1 zł
Dostawa już od 1 zł
20 dni na bezpłatny zwrot
Twój spokój w cenie
Części zamienne i akcesoria
Studia kuchenne
Centrum pomocy
Części zamienne i akcesoria
Studia kuchenne
Centrum pomocy
Wsparcie dla Zamówienie
Szukaj wśród naszych artykułów pomocy
Polecane artykuły dla Zamówienie
Czy mogę zmienić już złożone zamówienie?
Czy mogę anulować złożone zamówienie?
Podczas składania zamówienia wpisałem nieprawidłowy adres email. Co mogę zrobić?
Czy mogę zmienić adres dostawy?
Jak mogę złożyć zamówienie?
Wiadomość email z potwierdzeniem zamówienia nie dotarła. Co mogę zrobić?
Czy otrzymam informacje dotyczące statusu mojego zamówienia?
Otrzymałem niewłaściwe / uszkodzone urządzenie. Jak długo potrwa wymiana?
Chcę zwrócić produkt, ale nie mogę znaleźć faktury, co powinienem zrobić?
Z jakiego powodu nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia?
Nie mogę zalogować się do swojego konta / Nie dotarł mail z resetem hasła
Zamówione urządzenie zostało dostarczone uszkodzone. Co mogę zrobić?
Czy i w jaki sposób mogę skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy?
Zamówiłem urządzenie w niewłaściwym kolorze. Jak mogę zmienić zamówienie?
Otrzymałem zamówienie, element wyposażenia jest uszkodzony. Gdzie zgłosić uszkodzenie ?
Jak mogę sprawdzić, że zamówienie zostało złożone poprawnie?
Otrzymałem niewłaściwy produkt. Co powinienem zrobić?