Otrzymałem niewłaściwy produkt. Co powinienem zrobić?
Problem
- Otrzymałem niewłaściwy produkt. Co powinienem zrobić?
- Pomyłka przy zamówieniu
- Zamówiłem inny produkt niż otrzymałem
- Otrzymałem inne urządzenie niż zamówiłem
- Klient dostał nie to urządzenie, które kupował
Dotyczy
- Zamówienia ze strony www.electrolux.pl
- Dotyczy urządzeń oraz akcesoriów ze strony www.electrolux.pl
Rozwiązanie
- W przypadku rozbieżności należy odmówić przyjęcia przesyłki oraz sporządzić wraz z kurierem protokół.
- W wypadku jeśli po odbiorze przesyłki okazuje się że zawiera ona inne urządzenie, prosimy kontaktować się pod adresem , przesyłając fakturę zakupu w załączniku, lub podając numer zamówienia (000...) w celu ubiegania się o wymianę urządzenia na urządzenie zgodne z zamówieniem.