Z jakiego powodu nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia?
Problem
Z jakiego powodu nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia?
Rozwiązanie
W przypadku kiedy zamówienie zostało złożone poprawnie na stronie www.electrolux.pl a nie otrzymałeś potwierdzenia na adres email skontaktuj się z naszym Działem Wsparcia Sprzedaży Online pod numerem +48 22 749 61 61 (koszt zgodny z taryfą operatora) w celu weryfikacji oraz potwierdzenia zamówienia.
Czy ten artykuł był pomocny?
Powiązane artykuły
- Jak mogę złożyć zamówienie?
- Zamówione urządzenie zostało dostarczone uszkodzone. Co mogę zrobić?
- Otrzymałem niewłaściwy produkt. Co powinienem zrobić?
- Czy mogę zmienić już złożone zamówienie?
- Jak mogę sprawdzić, że zamówienie zostało złożone poprawnie?
- Czy otrzymam informacje dotyczące statusu mojego zamówienia?
- Otrzymałem niewłaściwe / uszkodzone urządzenie. Jak długo potrwa wymiana?
- Chcę zwrócić produkt, ale nie mogę znaleźć faktury, co powinienem zrobić?
- Nie mogę zalogować się do swojego konta / Nie dotarł mail z resetem hasła
- Zamówiłem urządzenie w niewłaściwym kolorze. Jak mogę zmienić zamówienie?