Otrzymałem niewłaściwe / uszkodzone urządzenie. Jak długo potrwa wymiana?
Problem
Otrzymałem niewłaściwe / uszkodzone urządzenie. Jak długo potrwa wymiana?
Dotyczy
- Zamówienia ze strony www.electrolux.pl
- Dotyczy gotowych wyrobów oraz akcesoriów ze strony www.electrolux.pl
Rozwiązanie
Wysyłka prawidłowego urządzenia jest realizowana niezwłocznie po otrzymaniu informacji wraz z protokołem rozbieżności/uszkodzenia od naszego partnera logistycznego pod warunkiem jego dostępności w magazynie centralnym. W celu weryfikacji dostępności produktu skontaktuj się z naszym Działem Wsparcia Sprzedaży Online pod numerem +48 749 61 61 (koszt zgodny z taryfą operatora) lub za pośrednictwem adresu email . W przypadku braku dostępności produktu zwrócimy przedpłacone środki tym samym sposobem jakim je otrzymaliśmy.
Czy ten artykuł był pomocny?
Powiązane artykuły
- Jak mogę złożyć zamówienie?
- Zamówione urządzenie zostało dostarczone uszkodzone. Co mogę zrobić?
- Otrzymałem niewłaściwy produkt. Co powinienem zrobić?
- Czy mogę zmienić już złożone zamówienie?
- Jak mogę sprawdzić, że zamówienie zostało złożone poprawnie?
- Czy otrzymam informacje dotyczące statusu mojego zamówienia?
- Chcę zwrócić produkt, ale nie mogę znaleźć faktury, co powinienem zrobić?
- Z jakiego powodu nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia?
- Nie mogę zalogować się do swojego konta / Nie dotarł mail z resetem hasła
- Zamówiłem urządzenie w niewłaściwym kolorze. Jak mogę zmienić zamówienie?