Czy mogę anulować złożone zamówienie?
Problem
Czy mogę anulować złożone zamówienie?
Dotyczy
- Zamówienia ze strony www.electrolux.pl
- Dotyczy urządzeń oraz akcesoriów ze strony www.electrolux.pl
Rozwiązanie
Zamówienia można anulować tylko wtedy, gdy nie zostały jeszcze przetworzone lub wysłane.
Jeśli zamówienie zostało już wysłane, lecz chcesz je zwrócić, postępuj zgodnie z procedurą zwrotu naszego sklepu internetowego.
W przypadku pytań skontaktuj się z Działem Wsparcia Sprzedaży Online.
Czy ten artykuł był pomocny?
Powiązane artykuły
- Jak mogę złożyć zamówienie?
- Zamówione urządzenie zostało dostarczone uszkodzone. Co mogę zrobić?
- Otrzymałem niewłaściwy produkt. Co powinienem zrobić?
- Czy mogę zmienić już złożone zamówienie?
- Jak mogę sprawdzić, że zamówienie zostało złożone poprawnie?
- Czy otrzymam informacje dotyczące statusu mojego zamówienia?
- Otrzymałem niewłaściwe / uszkodzone urządzenie. Jak długo potrwa wymiana?
- Chcę zwrócić produkt, ale nie mogę znaleźć faktury, co powinienem zrobić?
- Z jakiego powodu nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia?
- Nie mogę zalogować się do swojego konta / Nie dotarł mail z resetem hasła