Zamówiłem urządzenie w niewłaściwym kolorze. Jak mogę zmienić zamówienie?
Problem
Zamówiłem urządzenie w niewłaściwym kolorze. Jak mogę zmienić zamówienie?
Rozwiązanie
Nie ma możliwości wymiany dostarczonego urządzenia na inne. Jeśli urządzenie nie spełnia Twoich oczekiwań w ciągu 20 dni od dostarczenia zamówienia możesz skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy. W tym celu pobierz załączony do regulaminu formularz zwrotu oraz skontaktuj się z naszym Działem Wsparcia Sprzedaży Online pod numerem +48 749 61 61 (koszt zgodny z taryfą operatora) w celu ustalenia kolejnych kroków odbioru zamówienia.
Czy ten artykuł był pomocny?
Powiązane artykuły
- Nie mogę zalogować się do swojego konta / Nie dotarł mail z resetem hasła
- Czy mogę anulować złożone zamówienie?
- Jak mogę złożyć zamówienie?
- Zamówione urządzenie zostało dostarczone uszkodzone. Co mogę zrobić?
- Otrzymałem niewłaściwy produkt. Co powinienem zrobić?
- Czy mogę zmienić już złożone zamówienie?
- Jak mogę sprawdzić, że zamówienie zostało złożone poprawnie?
- Czy otrzymam informacje dotyczące statusu mojego zamówienia?
- Otrzymałem niewłaściwe / uszkodzone urządzenie. Jak długo potrwa wymiana?
- Chcę zwrócić produkt, ale nie mogę znaleźć faktury, co powinienem zrobić?