Zamówione urządzenie zostało dostarczone uszkodzone. Co mogę zrobić?

Problem

  • uszkodzenie transportowe
  • urządzenie zostało uszkodzone w drodze
  • po rozpakowaniu urządzenie było uszkodzone
  • otrzymałem uszkodzone urządzenie
  • zamówiony produkt jest uszkodzony

Dotyczy

  • Zamówienia ze strony www.electrolux.pl
  • Dotyczy urządzeń oraz akcesoriów ze strony www.electrolux.pl

Rozwiązanie

  • Podstawą uznania reklamacji na uszkodzenie transportowe jest protokół szkody spisany z firmą kurierską. Zadbaj o sprawdzenie paczki w czasie odbioru.
  • Wypełniony protokół szkody możesz przesłać na adres e-mail . W wiadomości możesz wskazać jakie są Twoje oczekiwania (wymiana urządzenia czy zwrot środków) oraz napisać czy urządzenie zostało odpakowane lub było użytkowane.

zakupyonline@electrolux.com

  • Jeśli nie odmówiłeś przyjęcia urządzenia, zostanie zlecony jego nieodpłatny odbiór.

Czy ten artykuł był pomocny?