Zamówione urządzenie zostało dostarczone uszkodzone. Co mogę zrobić?
Problem
uszkodzenie transportowe
urządzenie zostało uszkodzone w drodze
po rozpakowaniu urządzenie było uszkodzone
otrzymałem uszkodzone urządzenie
zamówiony produkt jest uszkodzony
Dotyczy
Zamówienia ze strony www.electrolux.pl
Dotyczy urządzeń oraz akcesoriów ze strony www.electrolux.pl
Rozwiązanie
Podstawą uznania reklamacji na uszkodzenie transportowe jest protokół szkody spisany z firmą kurierską. Zadbaj o sprawdzenie paczki w czasie odbioru.
Wypełniony protokół szkody możesz przesłać na adres e-mail zakupyonline@electrolux.com. W wiadomości możesz wskazać jakie są Twoje oczekiwania (wymiana urządzenia czy zwrot środków) oraz napisać czy urządzenie zostało odpakowane lub było użytkowane.
Jeśli nie odmówiłeś przyjęcia urządzenia, zostanie zlecony jego nieodpłatny odbiór.