Zamówione urządzenie zostało dostarczone uszkodzone. Co mogę zrobić?
Problem
- uszkodzenie transportowe
- urządzenie zostało uszkodzone w drodze
- po rozpakowaniu urządzenie było uszkodzone
- otrzymałem uszkodzone urządzenie
- zamówiony produkt jest uszkodzony
Dotyczy
- Zamówienia ze strony www.electrolux.pl
- Dotyczy urządzeń oraz akcesoriów ze strony www.electrolux.pl
Rozwiązanie
- Podstawą uznania reklamacji na uszkodzenie transportowe jest protokół szkody spisany z firmą kurierską. Zadbaj o sprawdzenie paczki w czasie odbioru.
- Wypełniony protokół szkody możesz przesłać na adres e-mail . W wiadomości możesz wskazać jakie są Twoje oczekiwania (wymiana urządzenia czy zwrot środków) oraz napisać czy urządzenie zostało odpakowane lub było użytkowane.
- Jeśli nie odmówiłeś przyjęcia urządzenia, zostanie zlecony jego nieodpłatny odbiór.