Czy mogę zmienić już złożone zamówienie?
Problem
- Czy mogę zmienić już złożone zamówienie?
Dotyczy
- Zamówienia ze strony www.electrolux.pl
- Dotyczy gotowych wyrobów oraz akcesoriów ze strony www.electrolux.pl
Rozwiązanie
Po złożeniu zamówienia nie można go modyfikować. Będziesz musiał złożyć osobne zamówienie na dodatkowe produkty.
Czy ten artykuł był pomocny?
Powiązane artykuły
- Jak mogę złożyć zamówienie?
- Zamówione urządzenie zostało dostarczone uszkodzone. Co mogę zrobić?
- Otrzymałem niewłaściwy produkt. Co powinienem zrobić?
- Jak mogę sprawdzić, że zamówienie zostało złożone poprawnie?
- Czy otrzymam informacje dotyczące statusu mojego zamówienia?
- Otrzymałem niewłaściwe / uszkodzone urządzenie. Jak długo potrwa wymiana?
- Chcę zwrócić produkt, ale nie mogę znaleźć faktury, co powinienem zrobić?
- Z jakiego powodu nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia?
- Nie mogę zalogować się do swojego konta / Nie dotarł mail z resetem hasła
- Zamówiłem urządzenie w niewłaściwym kolorze. Jak mogę zmienić zamówienie?