Czy mogę zmienić już złożone zamówienie?
Problem
- Czy mogę zmienić już złożone zamówienie?
Dotyczy
- Zamówienia ze strony www.electrolux.pl
- Dotyczy gotowych wyrobów oraz akcesoriów ze strony www.electrolux.pl
Rozwiązanie
Po złożeniu zamówienia nie ma możliwości jego modyfikacji — nie można zmienić adresu dostawy, formy płatności ani dodać lub usunąć produktów.
Jeśli chcesz zamówić dodatkowe produkty, złóż nowe, oddzielne zamówienie.
Jeżeli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane i chcesz je anulować, sprawdź status w panelu klienta lub skontaktuj się z Działem Wsparcia Sprzedaży Online.
Czy ten artykuł był pomocny?
Powiązane artykuły
- Jak mogę sprawdzić, że zamówienie zostało złożone poprawnie?
- Nie mogę zalogować się do swojego konta / Nie dotarł mail z resetem hasła
- Czy mogę anulować złożone zamówienie?
- Jak mogę złożyć zamówienie?
- Zamówione urządzenie zostało dostarczone uszkodzone. Co mogę zrobić?
- Otrzymałem niewłaściwy produkt. Co powinienem zrobić?
- Czy otrzymam informacje dotyczące statusu mojego zamówienia?
- Otrzymałem niewłaściwe / uszkodzone urządzenie. Jak długo potrwa wymiana?
- Chcę zwrócić produkt, ale nie mogę znaleźć faktury, co powinienem zrobić?
- Z jakiego powodu nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia?