Podczas składania zamówienia wpisałem nieprawidłowy adres email. Co mogę zrobić?
Rozwiązanie
Zmiana adresu email jest możliwa jedynie na wstępnym etapie realizacji Twojego zamówienia.
W celu sprawdzenia czy możliwa jest zmiana adresu email skontaktuj się z Działem Wsparcia Sprzedaży Online.
Czy ten artykuł był pomocny?
Powiązane artykuły
- Jak mogę złożyć zamówienie?
- Zamówione urządzenie zostało dostarczone uszkodzone. Co mogę zrobić?
- Otrzymałem niewłaściwy produkt. Co powinienem zrobić?
- Czy mogę zmienić już złożone zamówienie?
- Jak mogę sprawdzić, że zamówienie zostało złożone poprawnie?
- Czy otrzymam informacje dotyczące statusu mojego zamówienia?
- Otrzymałem niewłaściwe / uszkodzone urządzenie. Jak długo potrwa wymiana?
- Chcę zwrócić produkt, ale nie mogę znaleźć faktury, co powinienem zrobić?
- Z jakiego powodu nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia?
- Nie mogę zalogować się do swojego konta / Nie dotarł mail z resetem hasła