Jak mogę sprawdzić, że zamówienie zostało złożone poprawnie?
Problem
Jak mogę sprawdzić, że zamówienie zostało złożone poprawnie?
Rozwiązanie
Jeśli otrzymałeś wiadomość email z Potwierdzeniem Zamówienia oznacza, że zostało one poprawnie złożone oraz zarejestrowane w naszym systemie.
W przypadku wątpliwości możesz skontaktować się bezpośrednio z naszym Działem Wsparcia Sprzedaży Online, który do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00 - 17:00 pod numerem +48 22 749 61 61 (koszt zgodny z taryfą operatora) lub adresem email .
Czy ten artykuł był pomocny?
Powiązane artykuły
- Nie mogę zalogować się do swojego konta / Nie dotarł mail z resetem hasła
- Czy mogę anulować złożone zamówienie?
- Jak mogę złożyć zamówienie?
- Zamówione urządzenie zostało dostarczone uszkodzone. Co mogę zrobić?
- Otrzymałem niewłaściwy produkt. Co powinienem zrobić?
- Czy mogę zmienić już złożone zamówienie?
- Czy otrzymam informacje dotyczące statusu mojego zamówienia?
- Otrzymałem niewłaściwe / uszkodzone urządzenie. Jak długo potrwa wymiana?
- Chcę zwrócić produkt, ale nie mogę znaleźć faktury, co powinienem zrobić?
- Z jakiego powodu nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia?