Otrzymałem zamówienie, element wyposażenia jest uszkodzony. Gdzie zgłosić uszkodzenie ?
Problem
- Odebrałem zamówienie, element wyposażenia jest uszkodzony.
- Uszkodzone wyposażenie urządzenia zakupionego na stronie www.electrolux.pl .
- Czy mogę zgłosić uszkodzenie dodatkowych elementów w zakupionym urządzeniu?
- Zamówiłem produkty, mam uszkodzone akcesoria - co robić ?
Dotyczy
- Zamówienia ze strony www.electrolux.pl
- Urządzeń oraz akcesoriów ze strony www.electrolux.pl
Rozwiązanie
Jeśli odebrałeś zamówienie i zauważyłeś, że element wyposażenia jest uszkodzony, skontaktuj się z nami na adres zakupyonline@electrolux.com. W wiadomości z załącz zdjęcia usterki oraz tabliczki znamionowej urządzenia.
Niezwłocznie zajmiemy się Twoją sprawą, zweryfikujemy zgłoszenie, a kolejne kroki postępowania prześlemy Ci drogą mailową.
Czy ten artykuł był pomocny?
Powiązane artykuły
- Nie mogę zalogować się do swojego konta / Nie dotarł mail z resetem hasła
- Czy mogę anulować złożone zamówienie?
- Jak mogę złożyć zamówienie?
- Zamówione urządzenie zostało dostarczone uszkodzone. Co mogę zrobić?
- Otrzymałem niewłaściwy produkt. Co powinienem zrobić?
- Czy mogę zmienić już złożone zamówienie?
- Jak mogę sprawdzić, że zamówienie zostało złożone poprawnie?
- Czy otrzymam informacje dotyczące statusu mojego zamówienia?
- Otrzymałem niewłaściwe / uszkodzone urządzenie. Jak długo potrwa wymiana?
- Chcę zwrócić produkt, ale nie mogę znaleźć faktury, co powinienem zrobić?