Jak zareklamować urządzenie zakupione poprzez stronę Electrolux?

Problem

  • Jak mogę złożyć reklamację?
  • Reklamacja urządzenia zakupionego bezpośrednio przez stronę Electrolux?
  • Zakupy online - reklamacja sprzętu.
  • urządzenie nie działa, jak zgłosić usterkę?
  • awaria urządzenia Electrolux

Dotyczy

  • Zamówienia ze strony www.electrolux.pl
  • Dotyczy gotowych wyrobów oraz akcesoriów ze strony www.electrolux.pl

Rozwiązanie

Jeśli chcesz zgłosić reklamację swojego urządzenie Electrolux, skontaktuj się z nami bezpośrednio pod numerem 22 749 61 00 (koszt zgodny z taryfą operatora). Możesz również zareklamować swoje urządzenie za pośrednictwem e-maila na adres: infolinia@electrolux.com.

W celu przyjęcia zgłoszenia należy przygotować następujące dane:

Nasza infolinia jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00.

Skontaktuj się bezpośrednio z działem Wsparcia Sprzedaży Online, pod numerem 22 749 61 61 (koszt zgodny z taryfą operatora), jeśli Twoje urządzenie zostało zakupione bezpośrednio w Electrolux, przez stronę www.electrolux.pl i chcesz zgłosić:

  • problem z dostawą,
  • uszkodzenie dostarczonego sprzętu, jeśli dotarło do Ciebie uszkodzone,
  • problem z płatnością lub potwierdzeniem zamówienia.
  • Dział Wsparcia Sprzedaży Online pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00.
  • Pamiętaj! Usterki urządzenia, które chcesz zareklamować w ramach gwarancji, zgłaszaj bezpośrednio do działu Obsługi Klienta pod numerem 22 749 61 00 (koszt zgodny z taryfą operatora).

Czy ten artykuł był pomocny?

Znajdź instrukcję obsługi

Znajdź rozwiązanie swojego problemu lub pobierz instrukcję obsługi urządzenia.

Znajdź instrukcję

Zamów wizytę serwisową

W celu zgłoszenia urządzenia do naprawy, przejdź do strony Serwis.

Zarezerwuj serwis

Części zamienne i akcesoria

Znajdź oryginalne części zamienne do swojego urządzenia w naszym sklepie internetowym i zamów je prosto do domu.

Do sklepu internetowego