Jak zareklamować urządzenie zakupione poprzez stronę Electrolux?
Problem
- Jak mogę złożyć reklamację?
- Reklamacja urządzenia zakupionego bezpośrednio przez stronę Electrolux?
- Zakupy online - reklamacja sprzętu.
- urządzenie nie działa, jak zgłosić usterkę?
- awaria urządzenia Electrolux
Dotyczy
- Zamówienia ze strony www.electrolux.pl
- Dotyczy gotowych wyrobów oraz akcesoriów ze strony www.electrolux.pl
Rozwiązanie
Jeśli chcesz zgłosić reklamację swojego urządzenie Electrolux, skontaktuj się z nami bezpośrednio pod numerem 22 749 61 00 (koszt zgodny z taryfą operatora). Możesz również zareklamować swoje urządzenie za pośrednictwem e-maila na adres: infolinia@electrolux.com.
W celu przyjęcia zgłoszenia należy przygotować następujące dane:
- Numer PNC i Numer Seryjny z tabliczki znamionowej
- Datę zakupu urządzenia
- Numer telefonu dla serwisanta, do kontaktu w sprawie zgłoszenia
Nasza infolinia jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00.
Skontaktuj się bezpośrednio z działem Wsparcia Sprzedaży Online, pod numerem 22 749 61 61 (koszt zgodny z taryfą operatora), jeśli Twoje urządzenie zostało zakupione bezpośrednio w Electrolux, przez stronę www.electrolux.pl i chcesz zgłosić:
- problem z dostawą,
- uszkodzenie dostarczonego sprzętu, jeśli dotarło do Ciebie uszkodzone,
- problem z płatnością lub potwierdzeniem zamówienia.
- Dział Wsparcia Sprzedaży Online pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00.
- Pamiętaj! Usterki urządzenia, które chcesz zareklamować w ramach gwarancji, zgłaszaj bezpośrednio do działu Obsługi Klienta pod numerem 22 749 61 00 (koszt zgodny z taryfą operatora).