Wiadomość email z potwierdzeniem zamówienia nie dotarła. Co mogę zrobić?
Rozwiązanie
Wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia zostanie wysłana do 30 minut po złożeniu zamówienia.
Jeśli jej nie otrzymałeś:
• Sprawdź folder ze spamem.
• Zamówienia złożone w piątek lub w weekend przechodzą do realizacji w poniedziałek.
• Jeśli widzisz ekran potwierdzenia zamówienia lub otrzymałeś wiadomość e-mail, oznacza to, że Twoje zamówienie zostało pomyślnie utworzone.
Jeśli nadal nie możesz go znaleźć, skontaktuj się z naszym Działem Wsparcia Sprzedaży Online.
Czy ten artykuł był pomocny?
Powiązane artykuły
- Jak mogę złożyć zamówienie?
- Zamówione urządzenie zostało dostarczone uszkodzone. Co mogę zrobić?
- Otrzymałem niewłaściwy produkt. Co powinienem zrobić?
- Czy mogę zmienić już złożone zamówienie?
- Jak mogę sprawdzić, że zamówienie zostało złożone poprawnie?
- Czy otrzymam informacje dotyczące statusu mojego zamówienia?
- Otrzymałem niewłaściwe / uszkodzone urządzenie. Jak długo potrwa wymiana?
- Chcę zwrócić produkt, ale nie mogę znaleźć faktury, co powinienem zrobić?
- Z jakiego powodu nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia?
- Nie mogę zalogować się do swojego konta / Nie dotarł mail z resetem hasła