Nie mogę zalogować się do swojego konta / Nie dotarł mail z resetem hasła
Problem
- Nie mogę zalogować do swojego konta
- Poproszono o nowe hasło, ale nie otrzymano linku do resetu hasła.
- Nie otrzymałem wiadomości e-mail dotyczącej resetowania hasła.
- Problem z zalogowaniem do konta.
Rozwiązanie
Najczęstszą przyczyną jest taka, że link aktywacyjny hasła mógł zostać przeniesiony do folderu Spam lub Wiadomości-śmieci
- Sprawdź foldery spamu/ wiadomości-śmieci w swojej skrzynce mailowej.
- Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną (cookies)— jak to zrobić, zależy od Twojej przeglądarki.
- Spróbuj użyć innej przeglądarki.
- Jeśli powyższe wskazówki nie rozwiążą problemu, skontaktuj się z Biurem Obsługo Klienta.
Czy ten artykuł był pomocny?
Powiązane artykuły
- Jak mogę złożyć zamówienie?
- Zamówione urządzenie zostało dostarczone uszkodzone. Co mogę zrobić?
- Otrzymałem niewłaściwy produkt. Co powinienem zrobić?
- Czy mogę zmienić już złożone zamówienie?
- Jak mogę sprawdzić, że zamówienie zostało złożone poprawnie?
- Czy otrzymam informacje dotyczące statusu mojego zamówienia?
- Otrzymałem niewłaściwe / uszkodzone urządzenie. Jak długo potrwa wymiana?
- Chcę zwrócić produkt, ale nie mogę znaleźć faktury, co powinienem zrobić?
- Z jakiego powodu nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia?
- Zamówiłem urządzenie w niewłaściwym kolorze. Jak mogę zmienić zamówienie?