Nie mogę zalogować się do swojego konta / Nie dotarł mail z resetem hasła
Problem
- Nie mogę zalogować do swojego konta
- Poproszono o nowe hasło, ale nie otrzymano linku do resetu hasła.
- Nie otrzymałem wiadomości e-mail dotyczącej resetowania hasła.
- Problem z zalogowaniem do konta.
Rozwiązanie
Sprawdź foldery wiadomości
Częstą przyczyną jest to, że wiadomość z linkiem do resetu hasła została przeniesiona do folderu Spam lub Wiadomości-śmieci w Twojej skrzynce mailowej.
Wyczyść pamięć podręczną i spróbuj innej przeglądarki
- Wyczyść pamięć podręczną (cookies) swojej przeglądarki – sposób zależy od używanej przeglądarki.
- Spróbuj zalogować się w innej przeglądarce lub na innym urządzeniu.
Kontakt z Biurem Obsługi Klienta
Jeżeli powyższe kroki nie rozwiążą problemu z logowaniem lub resetem hasła, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta Electrolux, które pomoże odzyskać dostęp do konta.
Czy ten artykuł był pomocny?
Powiązane artykuły
- Jak mogę sprawdzić, że zamówienie zostało złożone poprawnie?
- Czy mogę zmienić już złożone zamówienie?
- Czy mogę anulować złożone zamówienie?
- Jak mogę złożyć zamówienie?
- Zamówione urządzenie zostało dostarczone uszkodzone. Co mogę zrobić?
- Otrzymałem niewłaściwy produkt. Co powinienem zrobić?
- Czy otrzymam informacje dotyczące statusu mojego zamówienia?
- Otrzymałem niewłaściwe / uszkodzone urządzenie. Jak długo potrwa wymiana?
- Chcę zwrócić produkt, ale nie mogę znaleźć faktury, co powinienem zrobić?
- Z jakiego powodu nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia?