Gdzie zgłosić problem z zamówieniem lub zakupem urządzenia Electrolux?
Problem
- Problem z zamówieniem ze strony internetowej
- Dział Obsługi Zakupów Online
- Problem z dostawą
Rozwiązanie
Masz problemu z zamówieniem?
Napisz na adres zakupyonline@electrolux.com lub zadzwoń pod numerem +48 22 749 61 61 (koszt zgodny z taryfą operatora). Dział Wsparcia Sprzedaży Online jest dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00 - 17:00.
Chcesz zgłosić usterkę urządzenia?
Skontaktuj się z nasza infolinią na numer +48 22 749 61 00 (koszt zgodny z taryfą operatora). Konsultanci są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00.
Czy ten artykuł był pomocny?
Powiązane artykuły
- Jak zgłosić reklamację w Electrolux?
- Czy usterka mojego urządzenia jest objęta gwarancją?
- Jaki jest okres gwarancji na akcesoria i części zamienne?
- Czy oferujecie dopasowanie ceny, jeśli znajdę gdzie indziej niższą cenę?
- Czy mogę ubiegać się o zwrot gotówki za zakup?
- Jak mogę przedłużyć gwarancję na moje urządzenie?
- Jaki jest okres gwarancji urządzeń Electrolux?
- Jak zareklamować urządzenie zakupione poprzez stronę Electrolux?
- Gdzie mogę znaleźć akcesoria i części zamienne do mojego urządzenia?