Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?
Rozwiązanie
Czas wysyłki zależy od Twojej lokalizacji i dostępności produktu.
Gdy Twoje zamówienie zostanie przetworzone i wysłane otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki (zazwyczaj 1-2 dni robocze po wiadomości z potwierdzeniem zamówienia), która zawiera:
• Planowaną datę dostawy
• Link do śledzenia lub platformy firmy przewozowej
Jeśli nie otrzymałeś tej wiadomości e-mail:
• Sprawdź folder ze spamem.
• Skontaktuj się z Działem Wsparcia Sprzedaży, jeśli nadal nie możesz go odnaleźć.
Czy ten artykuł był pomocny?
Powiązane artykuły
- Zwróciłem produkt, w jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy?
- Czy możliwa jest dostawa w weekend?
- Jak mogę zwrócić zamówione produkty?
- Jak zostanie dostarczone moje zamówienie?
- Co się stanie gdy podczas zaplanowanej wizyty kuriera nikogo nie będzie pod wskazanym adresem dostawy?
- Jak długo trwa realizacja zamówienia?
- Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
- Jakie są koszty dostawy oraz instalacji urządzenia?
- Czy mogę zaplanować dzień i godzinę dostawy?
- W jaki sposób mogę śledzić moje zamówienie?