Jak można dodać lub zmienić adres dostawy?
Problem
- Jak można dodać lub zmienić adres dostawy?
- Jak zmienić adres w wypadku pomyłki?
- Zmiana adresu dostawy D2C
- Dodanie adresu dostawy
Dotyczy
- Zamówienia ze strony www.electrolux.pl
- Urządzeń oraz akcesoriów ze strony www.electrolux.pl
Rozwiązanie
Zamówienia małego AGD realizowane przez GLS:
W celu zmiany lub poprawy adresu dostawy po złożeniu zamówienia skontaktuj się bezpośrednio z infolinią firmy GLS: +48 46 814 82 20.
Zamówienia dużego AGD realizowane przez Zadbano:
W celu zmiany lub poprawy adresu dostawy po złożeniu zamówienia skontaktuj się z Zespołem Wsparcia Sprzedaży Online pod numerem 22 749 61 61 lub pod adresem zakupyonline@electrolux.com.
Po otrzymaniu potwierdzenia nadania przesyłki od firmy Zadbano, w celu dokonania zmian w adresie możesz skontaktować się bezpośrednio z naszym partnerem logistycznym pod numerem 22 307 68 98.
Przed rozmową prosimy o przygotowanie numeru z faktury zaczynającego się na 56********, który znajdziesz w e-mailu od firmy Zadbano wysyłanym po odebraniu urządzenia z magazynu lub na fakturze zakupowej.
Zmiany dokonasz również za pomocą systemu operatora logistycznego. W tym celu wybierz opcję Zmień adres dostawy i wprowadź nowe dane. Wiadomość z możliwością zmiany adresu lub terminu dostawy wysyłana jest automatycznie na podany w zamówieniu adres mailowy.
Grafika poglądowa z wysyłanego automatycznie maila przez firmę Zadbano.

Czy ten artykuł był pomocny?
Powiązane artykuły
- Czy możliwa jest dostawa w weekend?
- Jak mogę zwrócić zamówione produkty?
- Jak zostanie dostarczone moje zamówienie?
- Co się stanie gdy podczas zaplanowanej wizyty kuriera nikogo nie będzie pod wskazanym adresem dostawy?
- Jak długo trwa realizacja zamówienia?
- Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
- Jakie są koszty dostawy oraz instalacji urządzenia?
- Czy mogę zaplanować dzień i godzinę dostawy?
- W jaki sposób mogę śledzić moje zamówienie?
- Możliwe powody opóźnień dostawy