Czy mogę zaplanować dzień i godzinę dostawy?
Problem
- Czy mogę wybrać dzień i godzinę dostawy?
- Z kim trzeba się skontaktować w sprawie dostawy?
- Jak zmienić termin dostawy D2C?
- Jak mogę przesunąć termin dostawy urządzeń/urządzenia?
- Zmiana terminu dostawy D2C
- Zmiana czasu dostawy przez Zadbano
- Jak klient może zmienić termin/datę dostawy?
Dotyczy
- Zamówienia ze strony www.electrolux.pl
- Dotyczy urządzeń oraz akcesoriów ze strony www.electrolux.pl
Rozwiązanie
Nie możesz zaplanować dostawy przy składaniu zamówienia. Po przetworzeniu zamówienia kurier skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia szczegółów dostawy.
Dostawy zamówień realizowane są od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 20:00
Zmiana terminu może łączyć się z dodatkowymi opłatami.
W celu zmiany terminu dostawy, można skorzystać z linka przesłanego w e-mailu od firmy Zadbano lub GLS wysyłanym po odebraniu urządzenia z magazynu lub skontaktować się bezpośrednio przewoźnikiem.
Czy ten artykuł był pomocny?
Powiązane artykuły
- Czy możliwa jest dostawa w weekend?
- Jak mogę zwrócić zamówione produkty?
- Jak zostanie dostarczone moje zamówienie?
- Co się stanie gdy podczas zaplanowanej wizyty kuriera nikogo nie będzie pod wskazanym adresem dostawy?
- Jak długo trwa realizacja zamówienia?
- Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
- Jakie są koszty dostawy oraz instalacji urządzenia?
- W jaki sposób mogę śledzić moje zamówienie?
- Jak można dodać lub zmienić adres dostawy?
- Możliwe powody opóźnień dostawy