Czy realizowane są dostawy za granicę?
Problem
- Czy realizowane są dostawy za granicę?
- Nie mieszkam w Polsce, czy mogę zamówić urządzenia, części lub akcesoria ze strony Electrolux?
- Czy dostarczamy urządzenia, lub akcesoria i części za granicę?
- Dostawa produktów za granicę
Dotyczy
- Zamówienia ze strony www.electrolux.pl
- Dotyczy urządzeń oraz akcesoriów ze strony www.electrolux.pl
- Akcesoria i części zamienne zakupione na stronie www.shop.electrolux.pl
Rozwiązanie
Nasze zamówienia są realizowane jedynie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
Jeśli chcesz zamówić nasze produkty do innego kraju skontaktuj się z lokalnym przedstawicielstwem Electrolux/AEG.
Czy ten artykuł był pomocny?
Powiązane artykuły
- Jak mogę zwrócić zamówione produkty?
- Zwróciłem produkt, w jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy?
- Czy możliwa jest dostawa w weekend?
- Jak zostanie dostarczone moje zamówienie?
- Co się stanie gdy podczas zaplanowanej wizyty kuriera nikogo nie będzie pod wskazanym adresem dostawy?
- Jak długo trwa realizacja zamówienia?
- Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
- Jakie są koszty dostawy oraz instalacji urządzenia?
- Czy mogę zaplanować dzień i godzinę dostawy?
- W jaki sposób mogę śledzić moje zamówienie?