Aplikacja Electrolux - moja sieć Wi-Fi nie pojawia się w aplikacji
Problem
- Moja sieć Wi-Fi nie jest widoczna się w aplikacji Wellbeing
Dotyczy
- Aplikacja Electrolux
- Oczyszczacze powietrza z serii Electrolux Pure A9
Rozwiązanie
- Upewnij się, że router korzysta z pasma 2,4 GHz i że urządzenie znajduje się w zasięgu Wi-Fi (w promieniu 10 metrów).
Czy ten artykuł był pomocny?
Powiązane artykuły
- Wentylator mojego oczyszczacza powietrza jest bardzo głośny
- Jak głośne są oczyszczacze powietrza?
- Jakie dane mierzy oczyszczacz powietrza?
- Nie mogę obsługiwać oczyszczacza powietrza za pomocą przycisków
- Różnice pomiędzy filtrami do oczyszczaczy Pure A9
- Wartość czujnika PM jest bardzo wysoka a mój oczyszczacz powietrza nagle zwiększa prędkość
- Czy mogę podłączyć mój oczyszczacz powietrza do hotspotu Wi-Fi w telefonie?
- Aplikacja Electrolux Wellbeing - Jak chronione są moje dane?
- W jaki sposób włączyć funkcję jonizatora w oczyszczaczach?
- Ogólna konserwacja oczyszczacza powietrza