Nie otrzymałem kodu rabatowego po zapisaniu się do newslettera
Rozwiązanie
Sprawdź folder "spam", "oferty" lub "promocje" w swojej skrzynce pocztowej.
Jeśli nie otrzymałeś kodu rabatowego w ciągu 24 godzin od zapisania się do newslettera, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Czy ten artykuł był pomocny?
Powiązane artykuły
- Mój kod rabatowy nie działa
- Jakie są możliwe metody płatności?
- Kiedy moja karta kredytowa zostanie obciążona?
- Chcę dowiedzieć się więcej o zamawianym produkcie
- Czy mogę zmienić dane do faktury / czy faktura może zostać wystawiona na firmę?
- Czy mogę zapłacić korporacyjną kartą kredytową?
- Nie mogę dokończyć procesu składania zamówienia. Co mogę zrobić?
- Czy dostępne metody płatności są bezpieczne?
- Jaki jest czas oczekiwania na zwrot płatności?
- Kiedy otrzymam fakturę?