Mój kod rabatowy nie działa
Rozwiązanie
Upewnij się, że kod rabatowy jest ważny, nie wygasł, spełnia minimalne wymagania zakupu oraz został wpisany poprawnie. Kody nie można łączyć.
Potrzebujesz pomocy lub masz pytanie? Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Czy ten artykuł był pomocny?
Powiązane artykuły
- Nie otrzymałem kodu rabatowego po zapisaniu się do newslettera
- Jakie są możliwe metody płatności?
- Kiedy moja karta kredytowa zostanie obciążona?
- Chcę dowiedzieć się więcej o zamawianym produkcie
- Czy mogę zmienić dane do faktury / czy faktura może zostać wystawiona na firmę?
- Czy mogę zapłacić korporacyjną kartą kredytową?
- Nie mogę dokończyć procesu składania zamówienia. Co mogę zrobić?
- Czy dostępne metody płatności są bezpieczne?
- Jaki jest czas oczekiwania na zwrot płatności?
- Kiedy otrzymam fakturę?