Nie mogę dokończyć procesu składania zamówienia. Co mogę zrobić?
Rozwiązanie
Na każdym etapie składania zamówienia wyświetlane są komunikaty o ewentualnych błędach lub brakach. Śledź je uważnie a w przypadku dodatkowych pytań skontaktuj się z naszym Działem Wsparcia Sprzedaży Online pod numerem +48 749 61 61 (koszt zgodny z taryfą operatora).
Czy ten artykuł był pomocny?
Powiązane artykuły
- Nie otrzymałem kodu rabatowego po zapisaniu się do newslettera
- Mój kod rabatowy nie działa
- Jakie są możliwe metody płatności?
- Kiedy moja karta kredytowa zostanie obciążona?
- Chcę dowiedzieć się więcej o zamawianym produkcie
- Czy mogę zmienić dane do faktury / czy faktura może zostać wystawiona na firmę?
- Czy mogę zapłacić korporacyjną kartą kredytową?
- Czy dostępne metody płatności są bezpieczne?
- Jaki jest czas oczekiwania na zwrot płatności?
- Kiedy otrzymam fakturę?