Jak zgłosić reklamację w Electrolux?
Problem
- Serwis gwarancyjny urządzeń Electrolux.
- Jak mogę zgłosić reklamację w Electrolux?
- Naprawa sprzętu Electrolux w ramach gwarancji.
- Jak zamówić naprawę towaru Electrolux?
- Reklamacja Electrolux.
- Reklamacja urządzenia Electrolux.
- Zgłoszenie reklamacji do Electrolux.
Dotyczy
- Duży sprzęt AGD produkowany przez Electrolux
Rozwiązanie
Jeśli chcesz zgłosić reklamację swojego urządzenie Electrolux, skontaktuj się z nami bezpośrednio pod numerem 22 749 61 00 (koszt zgodny z taryfą operatora).
Możesz również zareklamować swoje urządzenie za pośrednictwem e-maila na adres: infolinia@electrolux.com
Aby skorzystać z wsparcia technicznego Electrolux, upewnij się, że masz przygotowane niezbędne informacje o urządzeniu, w tym: numer produktu (PNC), numer seryjny oraz datę zakupu, którą można znaleźć na dowodzie zakupu.
Za obsługę zgłoszeń gwarancyjnych urządzeń marki Electrolux odpowiada Dział Obsługi Klienta. Kontakt z infolinią Electrolux jest możliwy pod numerem telefonu 22 749 61 00, zgodnie z taryfą Twojego operatora, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy od 9:00 do 17:00.
Pamiętaj, że sprawy takie jak niezgodność towaru z umową, uszkodzenie powstałe w transporcie lub braki w wyposażeniu fabrycznym należy kierować bezpośrednio do sprzedawcy.
Jeśli chcesz zgłosić problem dotyczący którejkolwiek z wyżej wymienionych kwestii związanych z zakupem dokonanym bezpośrednio na naszej stronie internetowej www.electrolux.pl, skontaktuj się bezpośrednio z naszym działem Wsparcia Sprzedaży Online.
W przypadku chęci zgłoszenia wady produktów zakupionych bezpośrednio w naszym sklepie internetowym www.shop.electrolux.pl, skorzystaj ze ścieżki opisanej na stronie sklepu.
Warunki gwarancji Electrolux znajdziesz na naszej stronie internetowej.
Czy ten artykuł był pomocny?
Powiązane artykuły
- Czy usterka mojego urządzenia jest objęta gwarancją?
- Jaki jest okres gwarancji na akcesoria i części zamienne?
- Czy oferujecie dopasowanie ceny, jeśli znajdę gdzie indziej niższą cenę?
- Czy mogę ubiegać się o zwrot gotówki za zakup?
- Jak mogę przedłużyć gwarancję na moje urządzenie?
- Jaki jest okres gwarancji urządzeń Electrolux?
- Jak zareklamować urządzenie zakupione poprzez stronę Electrolux?
- Gdzie zgłosić problem z zamówieniem lub zakupem urządzenia Electrolux?
- Gdzie mogę znaleźć akcesoria i części zamienne do mojego urządzenia?