Uszkodzenie ramienia satelitarnego w zmywarce

Problem

  • Satelitarne ramie spryskujące uległo uszkodzeniu
  • Uszkodzenia dolnego spryskiwacza satelitarnego

Dotyczy

  • Zmywarki wolnostojące z systemem SatelliteClean
  • Zmywarki do zabudowy z systemem SatelliteClean

Rozwiązanie

Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta Electrolux w celu zarejestrowania zgłoszenia.

Do zarejestrowania zgłoszenia awarii urządzenia niezbędny jest numer PNC (Prod.No.), numer seryjny (serial no.) oraz dokładna data zakupu (znajdziesz ją na dokumencie zakupu).

Numer PNC (zaczynający się od 9..) i numer seryjny twojej zmywarki znajduje się na tabliczce znamionowej umieszczonej w rogu drzwi urządzenia

Gdzie znajdę numer PNC urządzenia?

WAŻNE! Informację na temat montażu i czyszczenie dolnego ramienia spryskującego znajdziesz w instrukcji obsługi swojej zmywarki.

Czy ten artykuł był pomocny?

Znajdź instrukcję obsługi

Znajdź rozwiązanie swojego problemu lub pobierz instrukcję obsługi urządzenia.

Znajdź instrukcję

Części zamienne i akcesoria

Znajdź oryginalne części zamienne do swojego urządzenia w naszym sklepie internetowym i zamów je prosto do domu.

Do sklepu internetowego

Kontakt z nami

Potrzebujesz dodatkowej pomocy? Jeśli nie masz pewności, jak postępować lub nie możesz znaleźć tego, czego szukasz, skontaktuj się z nami. Nasz zespół obsługi klienta chętnie Ci pomoże.

Skontaktuj się z nami

Zamów wizytę serwisową

W celu zgłoszenia urządzenia do naprawy, przejdź do strony Serwis.

Zarezerwuj serwis

Zarejestruj urządzenia

Zarejestruj swoje urządzenia w MyElectrolux i znajdź wszystko, czego potrzebujesz w jednym miejscu.

Zarejestruj produkt