Smak kawy z wbudowanego ekspresu jest niezadowalający
Rozwiązanie
Problem:
- Kiedy korzystam ze zintegrowanego ekspresu do kawy, kawa nie smakuje dobrze
Dotyczy:
- Ekspresy do kawy do zabudowy
Rozwiązanie:
1. Sprawdź stopień zmielenia kawy i przywróć pozycję pokrętła regulacji stopnia zmielenia do ustawienia fabrycznego (pozycje 4 i 5).
Uwaga: Pokrętło regulacji stopnia zmielenia kawy należy przesuwać jedynie w czasie działania młynka do kawy
Przesuś o jeden rowek, aż do osiągnięcia zadowalającego efektu. Efekt będzie widoczny dopiero po zaparzeniu dwóch filiżanek kawy. Nie zaleca się pozostawiania otwartej paczki kawy na dłużej niż 10 dni.
2. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta Electrolux
Czy ten artykuł był pomocny?
Powiązane artykuły
- Ekspres do kawy - rodzaj młynka
- Ekspres do kawy wyświetla komunikat „ALARM OBECNOŚCI PĘCHERZYKÓW POWIETRZA”
- Ekspres do kawy wyświetla komunikat "ODKAMIENIANIE KAWIARKA ZABLOKOWANA", nie można przyrządzić kawy
- Ekspres nie mieli kawy
- Jak często czyścić elementy wbudowanego ekspresu do kawy?
- Kawa nie wypływa z wylotów kawy, ale przepływa przez drzwiczki kontrolne
- Blok zaparzający ekspresu do kawy umieszczony jest zbyt nisko
- Barwa urządzenia według palety RAL
- Komunikat "ALARM OGÓLNY! " pojawił się na wyświetlaczu ekspresu do kawy
- Woda nie wypływa z wylotów ekspresu do kawy (przy użyciu kawy wstępnie zmielonej)