Oryginalność części zamiennych stosownych podczas napraw przez serwisy autoryzowane
Problem
- Część wymieniona przez serwis wygląda inaczej, niż zastosowana fabrycznie.
- Część nie posiada logo producenta.
- Czy w ramach napraw gwarancyjnych stosowane są tylko oryginalne części zamienne?
Dotyczy
- Sprzęty AGD produkowany przez Grupę Electrolux
- Części zamienne stosowane przez serwisy autoryzowane
Rozwiązanie
Stosowane przez serwisy autoryzowane w ramach napraw części zamienne są w 100% oryginalne i pochodzą z dystrybucji firmy Electrolux.
W ramach napraw mogą być zastosowane uniwersalne części zamienne, które są kompatybilne z różnymi modelami naszych marek. Wymieniane części mimo różnic estetycznych mają identyczną jakość oraz funkcjonalność względem części fabrycznych.
Wyznacznikami oryginalności części nie są:
- kolor elementów części, np. kolor włosia;
- kolor akcesoriów, np. kolor szczotki;
- brak logo producenta, np. Electrolux lub AEG.
Oryginalne części zamienne oraz akcesoria znajdziesz również w naszym .
Czy ten artykuł był pomocny?
Powiązane artykuły
- Symbole na panelu sterowania odkurzacza serii 800
- Konserwacja odkurzacza bezprzewodowego (seria Electrolux Ultimate 800 / Hygienic 800 / Animal 800)
- Odkurzacz bezprzewodowy serii 800 - wydajna i wszechstronna stacja ładująca
- Czy odkurzacz bezprzewodowy może pozostać podłączony do stacji ładującej, gdy jest już naładowany?
- Konserwacja odkurzacza bezprzewodowego (seria Electrolux Ultimate 700 / Hygienic 700 / Animal 700)
- Wymiana akumulatorów w odkurzaczach pionowych
- ULTIMATE 800 odkurzacz bezprzewodowy Wet&Dry - ikona „Zbiornik na brudną wodę pełny” miga
- ULTIMATE 800 odkurzacz bezprzewodowy Wet&Dry - wskaźnik mocy (3 diody LED) miga trzy razy przed wyłączeniem
- Lampka filtra świeci cały czas w odkurzaczu bezprzewodowym serii 800
- Odkurzacz pionowy wyłączył się i nie można go uruchomić