Nowa zmywarka nosi widoczne ślady uszkodzeń
Problem
- Zmywarka nosi widoczne ślady uszkodzeń
- Nowa zmywarka jest uszkodzona
- Zmywarka została dostarczona już uszkodzona
Dotyczy
- Zmywarki do zabudowy
- Zmywarki wolnostojące
Rozwiązanie
1. Jeżeli uszkodzenie zostało wykryte podczas rozpakowywania urządzenia:
- Należy bezzwłocznie skontaktować się ze sprzedawcą, aby zgłosić uszkodzenie dostarczonego urządzenia.
- Dane kontaktowe sprzedawcy znajdziesz na fakturze lub dowodzie dostawy.
2. Jeżeli uszkodzenie zostało wykryte podczas instalacji lub pierwszego użycia:
- W takim przypadku również należy skontaktować się ze sprzedawcą, aby powiadomić go o uszkodzeniu.
- Jeśli podczas podczas pierwszego użycia urządzenie zasygnalizowało błąd lub problem funkcjonalny możesz zgłosić to również do naszego w ramach gwarancji. Warunki gwarancji znajdziesz
3. Jeśli chcesz naprawić urządzenia na własny koszt:
- W celu znalezienia części możesz odwiedzić stronę internetową lub skontaktować się z.
- W celu umówienia się na naprawę odpłatną lub poznania dostępnych usług skontaktuj się z .
Ważne: Jeśli zmywarka wyświetla kod błędu, zapamiętaj go lub zapisz i podaj podczas zgłaszania problemu. Jest to bardzo istotna informacja, która może wydatnie skrócić czas naprawy.
Ostrzeżenie: Nie zalecamy używania produktu, dopóki problem nie zostanie całkowicie usunięty.
Czy ten artykuł był pomocny?
Powiązane artykuły
- Pierwsze uruchomienie zmywarki
- Zmywarka wyświetla kod błędu i20, emituje 2 sygnały dźwiękowe lub dioda LED miga 2 razy, nie wypompowuje wody
- Oświetlenie zmywarki nie gaśnie całkowicie po zamknięciu drzwi
- Zmywarka uruchamia się samoczynnie
- Jak ustawić program w zmywarce za pomocą QuickSelect
- Zmywarka nie włącza się, nie świecą się diody na panelu
- Zmywarka nie emituje sygnału dźwiękowego po zakończeniu cyklu
- Na dnie zmywarki pozostaje woda
- Wskaźnik automatycznego czyszczenia „Machine Care” na wyświetlaczu zmywarki
- Zmywarka nie podgrzewa wody