Karta gwarancyjna

Rozwiązanie

W Electrolux bardzo dużą wagę przykładamy do ochrony środowiska i poprawy stanu naszej planety. Dlatego też, w celu zmniejszenia zużycia papieru, zrezygnowaliśmy z drukowania naszych kart gwarancyjnych w formie papierowej. Karty te nie są obecnie wymagane w przypadku usługi gwarancyjnej.

Podstawą gwarancji producenta jest dowód zakupu wystawiony w momencie zakupu urządzenia, czyli faktura lub paragon fiskalny. Można go przedstawić również w formie elektronicznej.

W przypadku płyt do zabudowy konieczne jest ich podłączenie przez osoby uprawnione. Pamiętaj aby fachowiec wystawił odpowiednie poświadczenie prawidłowego montażu.

Takie poświadczenie powinno zawierać dane urządzenia oraz numer uprawnień osoby upoważnionej do instalacji urządzenia. Te dane można zapisać w dowolnym miejscu lecz sugerujemy zapisanie ich np. w instrukcji obsługi dołączonej do urządzenia.

Czy ten artykuł był pomocny?

Znajdź instrukcję obsługi

Znajdź rozwiązanie swojego problemu lub pobierz instrukcję obsługi urządzenia.

Znajdź instrukcję

Zamów wizytę serwisową

W celu zgłoszenia urządzenia do naprawy, przejdź do strony Serwis.

Zarezerwuj serwis

Części zamienne i akcesoria

Znajdź oryginalne części zamienne do swojego urządzenia w naszym sklepie internetowym i zamów je prosto do domu.

Do sklepu internetowego