Karta gwarancyjna
Rozwiązanie
W Electrolux bardzo dużą wagę przykładamy do ochrony środowiska i poprawy stanu naszej planety. Dlatego też, w celu zmniejszenia zużycia papieru, zrezygnowaliśmy z drukowania naszych kart gwarancyjnych w formie papierowej. Karty te nie są obecnie wymagane w przypadku usługi gwarancyjnej.
Podstawą gwarancji producenta jest dowód zakupu wystawiony w momencie zakupu urządzenia, czyli faktura lub paragon fiskalny. Można go przedstawić również w formie elektronicznej.
W przypadku płyt do zabudowy konieczne jest ich podłączenie przez osoby uprawnione. Pamiętaj aby fachowiec wystawił odpowiednie poświadczenie prawidłowego montażu.
Takie poświadczenie powinno zawierać dane urządzenia oraz numer uprawnień osoby upoważnionej do instalacji urządzenia. Te dane można zapisać w dowolnym miejscu lecz sugerujemy zapisanie ich np. w instrukcji obsługi dołączonej do urządzenia.
Czy ten artykuł był pomocny?
Powiązane artykuły
- Jak czyścić czarne płyty gazowe?
- Jak korzystać z funkcji zabezpieczenie przed dziećmi i blokady ustawień w płycie indukcyjnej Electrolux
- Prawidłowe podłączenie płyty przez fachowca
- Płyta grzejna wyświetla komunikat o błędzie E0/E1
- Płyta grzejna wyświetla komunikat o błędzie E6/E641
- Płyta grzejna wyświetla komunikat A
- Szuflada pod płytą indukcyjną bardzo się nagrzewa
- Płyta grzejna wyświetla komunikat L
- Ikony, przyciski i oznaczenia panelu sterowania płyt indukcyjnych Electrolux
- Czy mogę użyć silikonu do montażu płyty indukcyjnej?