Jak sprawdzić w aplikacji My AEG Care / My Electrolux Care, jeśli pranie jest gotowe?
Problem
- Czy aplikacja my AEG Care / my Electrolux Care powiadomi o zakończeniu cyklu?
- Jak sprawdzić w aplikacji, czy pranie jest zakończone?
Dotyczy
- pralka z funkcją connectivity
Rozwiązanie
Aplikacja powiadomi o zakończeniu cyklu prania za pomocą powiadomienia push dzięki połączeniu z pralką z funkcją connectivity
W ustawieniach aplikacji możesz wybrać, które kategorie powiadomień chcesz otrzymywać, włączając lub wyłączając je indywidualnie
przykładowe powiadomienia z aplikacji my AEG Care / my Electrolux Care
* Powiadomienia push to wyskakujące wiadomości, które telefon komórkowy może odbierać, nawet gdy powiązana aplikacja nie jest uruchomiona
Czy ten artykuł był pomocny?
Powiązane artykuły
- Time Manager - sposób działania w pralkach
- Co oznacza klasa wirowania w pralkach?
- Pralka wyświetla komunikat o błędzie EF0, EFo, EF3 lub emituje 15 sygnałów dźwiękowych/15 mignięć, z pralki wycieka woda
- Pralka wyświetla kod błędu C9 lub F9
- Uszkodzony zawias klapy pralki ładowanej od góry
- Pralka nie wiruje, po zakończeniu programu pranie jest nadal mokre
- Po wypraniu w pralce tkaniny są sztywne lub twarde
- Pralka zatrzymuje się w trakcie cyklu
- Jak najlepiej czyścić pralkę? Skuteczne sposoby na czyszczenie pralki
- Rok i miejsce produkcji sprzętów AGD - w jaki sposób sprawdzić?