Ważna aktualizacja: Aplikacje AEG/Electrolux nie są już obsługiwane w systemie iOS 16.x
Rozwiązanie
Ważna aktualizacja dla użytkowników iOS:
Aby nasze aplikacje AEG/Electrolux działały płynnie i bezpiecznie, aktualizujemy obsługiwane wersje systemu iOS. Wkrótce przestaniemy wspierać iOS 16.x i starsze.
Dlaczego zmiana?
- Lepsze funkcje: Nowe wersje systemu iOS oferują ekscytujące funkcje, które wzbogacają Twoje doświadczenia z aplikacjami.
- Poprawione zabezpieczenia: Pozostań chroniony dzięki najnowszym aktualizacjom bezpieczeństwa.
- Ulepszona dostępność: Chcemy, aby wszyscy, w tym użytkownicy z niepełnosprawnościami, mieli płynne doświadczenia.
Co to oznacza dla Ciebie
- Jeśli używasz systemu iOS 16 lub starszego, nie będziesz mógł zaktualizować aplikacji.
- Możesz przegapić nowe funkcje i ulepszenia.
- Niektóre części aplikacji mogą z czasem działać niezgodnie z oczekiwaniami.
Aby nadal cieszyć się najlepszym doświadczeniem, zaktualizuj swoje iOS do najnowszej wersji.
Rozumiemy, że aktualizacja urządzenia nie zawsze jest możliwa. Nasz zespół wsparcia klienta jest tutaj, aby pomóc Ci z wszelkimi pytaniami czy wątpliwościami, które możesz jeszcze mieć.
Czy ten artykuł był pomocny?
Powiązane artykuły
- Opcja Pods® w pralkach z szufladą UniversalDose
- Pralka z szufladą UniversalDose
- Nowa pralka nosi widoczne ślady uszkodzenia, nowa pralka nie działa prawidłowo
- Jak prać mikrofibrę?
- Wyświetlacz pralki nie pokazuje wskaźnika łączności bezprzewodowej
- Time Manager - sposób działania w pralkach
- Urządzenia z funkcją Connectivity - aplikacja nie może połączyć się z urządzeniem
- Rok i miejsce produkcji sprzętów AGD - w jaki sposób sprawdzić?
- Pralka wyświetla komunikat o błędzie E10, E11, C1 lub emituje 1 sygnał dźwiękowy / 1 mignięcie
- Jak skasować ustawienia sieci WiFi w mojej pralce Electrolux?