Ekspres do kawy - mleko jest mało spienione lub źle się pieni
Problem
- Ekspres do kawy - mleko jest mało spienione lub źle się pieni
Dotyczy
- Ekspresy do kawy do zabudowy
Rozwiązanie
1. Sprawdź, czy w obwodzie nie występują zestalone pozostałości mleka (najczęstsza przyczyna problemu):
- czasami wystarcza, aby rozpocząć przygotowywanie „gorącego mleka”, odczekać co najmniej 15 sekund, zatrzymać przygotowywanie i postąpić zgodnie z procesem czyszczenia
2. Upewnij się, że uszczelki dyszy łączącej pojemnik na mleko z ekspresem są czyste i wolne od resztek zestalonego mleka.
3. Wyczyść rurkę dozownika mleka, rurkę ssącą, pokrętło, pokrywkę pod gorącą wodą z użyciem łagodnego detergentu.
Postępuj zgodnie z pełną procedurą czyszczenia opisaną w punkcie „Czyszczenie pojemnika na mleko” w
4. Używaj odtłuszczonego lub półtłustego mleka prosto z lodówki (około 5 ° C).
Jeśli rezultaty nie są zadowalające, spróbuj zmienić markę mleka.
5. Ustaw zgodnie z instrukcją obsługi pozycję suwaka do spieniania mleka, aby zwiększyć lub zmniejszyć w ten sposób ilość piany na mleku.
6. Regularnie odkamieniaj urządzenie zgodnie z procedurą opisaną w instrukcji obsługi.
7. Skontaktuj się z .
Biurem Obsługi Klienta Electrolux
Jeśli problem nie zostanie rozwiązany za pomocą powyższych kroków, występuje problem z komponentem urządzenia
Czy ten artykuł był pomocny?
Powiązane artykuły
- Ekspres do kawy - rodzaj młynka
- Ekspres do kawy wyświetla komunikat „ALARM OBECNOŚCI PĘCHERZYKÓW POWIETRZA”
- Ekspres do kawy wyświetla komunikat "ODKAMIENIANIE KAWIARKA ZABLOKOWANA", nie można przyrządzić kawy
- Ekspres nie mieli kawy
- Jak często czyścić elementy wbudowanego ekspresu do kawy?
- Kawa nie wypływa z wylotów kawy, ale przepływa przez drzwiczki kontrolne
- Blok zaparzający ekspresu do kawy umieszczony jest zbyt nisko
- Barwa urządzenia według palety RAL
- Komunikat "ALARM OGÓLNY! " pojawił się na wyświetlaczu ekspresu do kawy
- Woda nie wypływa z wylotów ekspresu do kawy (przy użyciu kawy wstępnie zmielonej)