Ekspres do kawy do zabudowy - z wylotów nie wypływa kawa, lecz woda
Rozwiązanie
Problem:
- z wylotów ekspresu nie wypływa kawa, lecz woda
Dotyczy:
- Ekspres do kawy do zabudowy
Rozwiązanie:
1. Oczyścić lejek przy pomocy drewnianego lub plastikowego widelca. Oczyścić wnętrze urządzenia
Jeśli powyższa porada nie rozwiąże problemu, zalecamy kontakt z Biurem Obsługi Klienta Electrolux
Zachęcamy do zapoznania się z naszymi filmami instruktażowymi
Wbudowany ekspres do kawy - pytania i odpowiedzi
Konfiguracja ekspresu do kawy w zabudowie
Czy ten artykuł był pomocny?
Powiązane artykuły
- Ekspres do kawy - rodzaj młynka
- Ekspres do kawy wyświetla komunikat „ALARM OBECNOŚCI PĘCHERZYKÓW POWIETRZA”
- Ekspres do kawy wyświetla komunikat "ODKAMIENIANIE KAWIARKA ZABLOKOWANA", nie można przyrządzić kawy
- Ekspres nie mieli kawy
- Jak często czyścić elementy wbudowanego ekspresu do kawy?
- Kawa nie wypływa z wylotów kawy, ale przepływa przez drzwiczki kontrolne
- Blok zaparzający ekspresu do kawy umieszczony jest zbyt nisko
- Barwa urządzenia według palety RAL
- Komunikat "ALARM OGÓLNY! " pojawił się na wyświetlaczu ekspresu do kawy
- Woda nie wypływa z wylotów ekspresu do kawy (przy użyciu kawy wstępnie zmielonej)