Ekpres nie widzi pojemnika na fusy

Problem

  • Ekspres do kawy nie odczytuje/ nie widzi pojemnika na fusy.
  • Pojemnik na fusy jest pusty i jest w ekspresie pokazuje, że nalezy go opróźnić.
  • Problem z pojemnikiem na fusy.
  • "Wstaw pojemnik na fusy"

Dotyczy

  • Ekspresy do zabudowy

Rozwiązanie

Czyszczenie pojemnika na fusy

Pojemnika na fusy należy regularnie opróźniać i czyścić, gdy:

  • pojawi się komunikat "Opróżnij pojemnik na fusy"
  • podczas czyszczenie tacy ociekowe
  • jest zabrudzony

Do opróżnienia i wyczyszczenia pojemnika należy otworzyć ekspres i wyjąć pojemnik. Zawartość należy wysypać do odpadów biodegradowalnych, a pojemnik opłukać i wytrzeć (jeśli konieczne). Następnie należy wstawić pojemnik ponownie na miejsce.

Ważne!

Aby czujnik zarejestrował to że pojemnik na fusy jest wymieniany musi minąć kilkanaście sekund. Zalecamy wyjąć pojemnik na 30 sekund (nawet jeżeli jest pusty) i go włożyć. Dopiero wtedy czujnik prawidłowo zarejestruje ponowną obecność pojemnika.

Więcej informacji o rozwiązywaniu problemów znajdziesz w artykule Jak często czyścić elementy wbudowanego ekspresu do kawy?

Jeśli komumikat "Wstaw pojemnik na fusy" nie znika:

  1. Sprawdź, czy taca ociekowa i pojemnik są prawidłowo wstawione i dosunięte.
  2. Wyjmij pojemnika na ok. 30 sekund.
  3. Zresetuj urządzenie.

Szczegółowe informacje na temat swojego ekspresu znajdziesz w instrukcji obsługi.

Jeśli powyższe wskazówki nie rozwiążą problemu, skontaktuj się z działem obsługi Klienta: 22 749 61 00 (koszt połączenia według stawek Twojego operatora). Przygotuj datę zakupu, numer PNC i numer seryjny ekspresu.

Czy ten artykuł był pomocny?

Znajdź instrukcję obsługi

Znajdź rozwiązanie swojego problemu lub pobierz instrukcję obsługi urządzenia.

Znajdź instrukcję

Zamów wizytę serwisową

W celu zgłoszenia urządzenia do naprawy, przejdź do strony Serwis.

Zarezerwuj serwis