Brak połączenia odkurzacza z aplikacją
Problem
- Brak połączenia z aplikacją
- Odkrzacz działa ale nie można korzystać z mapy pomieszczenia
Dotyczy
- Odkurzacze automatyczne Pure i9 oraz Pure i9.2
Rozwiązanie
Uruchom ponownie robota, postępując zgodnie z poniższymi krokami:
A. Wciśnij i przytrzymaj przycisk "włącz/wyłącz" przez 7 sekund.
B. Gdy na wyświetlaczu odkurzacza pojawi się komunikat „OFF” można puścić przycisk
C. Wyświetlacz staje się całkowicie „czarny”
Umieść odkurzacz w stacji dokującej - to spowoduje ponowne uruchomienie oraz podłączenie do aplikacji.

Czy ten artykuł był pomocny?
Powiązane artykuły
- Reset do ustawień fabrycznych odkurzaczy automatycznych Hygienic 600 i Clean 600
- Jak często należy wymieniać filtr w odkurzaczu automatycznym?
- Odkurzacz automatyczny wyświetla błąd E40 lub E42
- Czy można samodzielnie wymienić akumulator w odkurzaczu automatycznym?
- Aktualizacja oprogramowania odkurzacza automatycznego bez dostępu do aplikacji
- Na wyświetlaczu odkurzacza Pure I9 pojawia się znak --:--
- Czy odkurzacz automatyczny ma zabezpieczenie przed dziećmi?
- Odkurzacz automatyczny wyświetla błąd E23
- Czy mogę używać odkurzacza automatycznego z uzbrojonym domowym systemem alarmowym?
- Odkurzacz automatyczny pokazuje błąd E21, trójkąt ostrzegawczy i przycisk Play migają po podłączeniu robota do ładowarki