Aktualizacja oprogramowania piekarnika nie instaluje się

Problem

  • Problem z instalacją aktualizacji
  • Na piekarniku nie widać ikony aktualizacji

Dotyczy

  • Piekarniki z funkcją Connectivity

Rozwiązanie

Informacje o dostępnych aktualizacjach znajdziesz w aplikacji My Electrolux Kitchen. Jeśli pojawi się komunikat o aktualizacji, pamiętaj:

  1. Nie zamykaj aplikacji do czasu zakończenia procesu.
  2. Nie dotykaj ekranu ani przycisków na panelu piekarnika.
  3. Sprawdź, czy piekarnik oraz urządzenie z aplikacją są podłączone do tego samego routera Wi-Fi.
  4. Upewnij się, że nie ma przerwy w zasilaniu, aby uniknąć błędów lub awarii.

Po zakończeniu aktualizacji piekarnik uruchomi się ponownie i będzie gotowy do pracy.

Aby korzystać ze zdalnego sterowania, włącz je na panelu piekarnika, dotykając wskaźnika sieci.

W przypadku powtarzających się problemów (np. uszkodzeniu połączenia Wi-Fi, komunikatach błędu lub konieczności naprawy) skontaktuj się z autoryzowanym serwisem Electrolux.

Czy ten artykuł był pomocny?