Jak mogę przesunąć termin dostawy urządzeń/urządzenia?
Zmiana terminu dostawy D2C
Zmiana czasu dostawy przez Zadbano
Jak klient może zmienić termin/datę dostawy?
Dotyczy
Zamówienia ze strony www.electrolux.pl
Dotyczy urządzeń oraz akcesoriów ze strony www.electrolux.pl
Rozwiązanie
Dostawy zamówień realizowane są od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 20:00
Zmiana terminu może łączyć się z dodatkowymi opłatami
W celu zmiany terminu dostawy, można skorzystać z linka przesłanego w e-mailu od firmy Zadbano wysyłanym po odebraniu urządzenia z magazynu.
Zapytania dotyczące zmiany terminu dostawy prosimy kierować do firmy Zadbano pod numerem +48 22 307 68 98
Przed rozmową prosimy o przygotowanie numeru z faktury zaczynającego się na 56********, który można znaleźć w e-mailu od firmy Zadbano wysyłanym po odebraniu urządzenia z magazynu, lub na fakturze zakupowej.